sobota, 3 stycznia 2015

Wehikuł czasu (The Time Machine).

Fot. Brykiet Noga.


los Trabantos.
Trabant.


A to cholery, a to złodzieje!
Auto mi ukradli właśnie w niedzielę!
Wstałam rano bardzo, tak żebym jechała,
A za oknem pustka zacina me usta.

Ojeju, ojeju! Ojeju, ojeju!
Oddaj mi trabanta, ty głupi złodzieju!

A to cholery, a to złodzieje!
Auto mi ukradli właśnie w niedzielę!
Wstałam rano bardzo, tak żebym jechała,
A za oknem pustka zacina me usta.

Ojeju, ojeju! Ojeju, ojeju!
Oddaj mi trabanta, ty głupi złodzieju!



LOS TRABANTOS
"Między rabarbarem a pomidorem" 2005,
SILENCIO RECORDS

Utwory:
1. Wąż, 2. Spódniczka, 3. Słonecznykraj,
4. Trabant, 5. Rzeźnia, 6. Hiszpański,
7. Witkacy, 8. Chryzantemy, 9. Napad,
10. Ala 0-700, 11. Rabatki,
12. Wuj, 13. Pani, 14. Nienawidze świata.
(Trzeba wszystkie!)


Katarzyna Sobczyk. Odpowiedzialna za głos i teksty. Wcześniej śpiewała w Jak wolność to wolność. Los Trabantos wydało niestety tylko jedną płytę. Obecnie Pani K. śpiewa i pisze w TransLola.

Żelpen.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz